FREDAG → LÖRDAG → SÖNDAG

Jag tycker det är så himla tråkigt att sitta framför datorn på helgerna, så därför den dåliga bloggningen... Iallafall, lite kort om min grymma helg:





I fredags hade vi frilúfsdag på Stadion vilket var riktigt kul, alla tjejer kom hem dyblöta efter "bad" i vattenspridaren på fotbollsplanen hahah.
Vi halv fyra mötte jag upp Frode & David och vi åkte ut till Filippa på lidingö med Ellen, Hanna B & Ellinor. Där satt vi typ och snackade innan vi drog till Sticklinge. Där gjorde vi lite allt möjligt och det slutade med pizza på Tempo! Jag, Filippa, Ellen och killarna åkte sen till Centrum och hyrde en grym film, köpte chips+energidryyck för att sedan dra hem till Filippa! Alla gick vid halv 12-tiden och efter lite DH sov jag där.





Vi vaknade, åt smoothie-frukost och hjälpte henne med bloggen och sedan vid ett-tiden åkte vi hem. Jag fixade mig i stort sett hela dagen inför kvällen haha, men typ duschade, packade och gjorde allt sånt. Åkte iväg till MaximTeatern där vi repade i några timmar och sedan var det SHoooww! Fick både öppna OCH stänga, allt gick super, så allt var väldigt lyckat! Kom hem vid halv 10 och dog typ i sängen hah. ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback