Q/A

Vart tränar du?

Jag tränar (Alltså gym&pass) på Eriksdahlbadet! Det är inte bara ett badhus utan det finns band, maskiner, crostrainer osv också, Även salar till passen. Har dock inte gymkort men ska fixas, vet dock inte vart...


Vad betyder A T M?

Det är en förkortning av At The Moment, Alltså ungefär Just nu


Kjol eller klänning?
Glass eller godis?
Pizza eller hambirgare?
Juicy eller abercrombie?
Vår eller vinter?
Nathalie Schuterman
eller NK?


Kan du göra i min väska?

Självklart, I ett annat inlägg bara! Kommer upp under veckan skulle jag tro...


Varför står det inte vilken tid du lägger ut ett blogg inlägg? Jätte weird!! Står det på alla andras bloggar ju...

Gör det inte? Ojj, Det trodde jag... Har faktit INGEN ANING, men ka försöka fixa det så ni inte blir så förvirrade  (Har fått en fråga om dét förrut, måste ha kommit tilbaka när jag bytte design)

     
Hej vilken skola går du i?

Hej, Jag går i Banérportsskolan, men ska byta skola till hösten. Ska faktist på ett möte till Franska Skolan nästa vecka, hoppas jag kommer in....
   
Hej när går du upp på morgonen och när går/cyklar du hemifrån till skolan? Svara gärna fort! Kramisar


Jag går upp 06.30-07.00 varje dag, beror på om jag har franska/orkar. Är olika på andra frågan också, Mellan 20 i 8 och 8!  Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback