Versace for H&M Cruise Collection

 Hej, Den 19 Januari släpps Versace for H&M Cruise Collection, och själv älskar jag den! Tycker allt är så  vårigt/sommrigt och fint! Mina favoriter från kollektionen: 
                                  

                                 

                                               Sötaste bikinin jag sett på länge, 299:-

                        
                                                            Fint Armband, 249:-

                                            
                                                              Söta shorts, 299:-



                                        
                                       T-Shirt som jag både tycker om & inte haha... 199:-


 Bara måste få tag på antingen shortsen/bikinin, Ä L S K A R! Fast tror det blir svårt efter hur jag såg hur mycket kaos det var på första kollektionen.... :) ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback