Sleepover!♥



Hermine, Daphne, Jag & Gabbi

Daphne & Carro Kl. Halv 3 på natten...



SCREAM 4!!!

 Vilma imorse

Hej, Nu är jag hemma från Hermine! Igårkväll åt vi först hembakad pizza & kärleksmums innan vi satte oss med massor av täcken & godis i soffan framför Scream 4... Tyckte filmen var jätteläskig, inte lika hemsk som 1, 2 & 3:an men tillräckligt hemsk för att få mig att skrika högt, haha ;)
Efter Scre4m kollade vi på Fame, pratade och somnade runt 3...

Vi vaknade ganska sent och kollade på en film, åt mysig frukost och när några hade gått bestämde Jag, Hermine & Vilma att se på Scre4m en gång till!
Sedan när Vilma hade gått var jag kvar och då kollade moi & Hermine på Sex And The City The Movie och åt choklad, innan jag var tvungen att gå hem...

Det var min helg det! :D Nu ska äta middag och sedan kolla på Horrible Bosses med pappa, Kramisar!♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback