Seg Måndag

      

Var en riktigt seg skoldag, bara tråkiga lektioner och vi slutade ganska sent. Blev så sent igår också så har varit tröött större delen av dagen.  När vi slutade var jag kvar och gjorde lite läxor och gick sedan hem för att göra ännu mer. Vi har ett Geo-Prov på fredag så det mesta av den här veckan kommer gå åt till att plugga, så uppdateringen får lida lite.... 
Ska på dans om 20 minuter vilket ska bli kul iallafall, men sedan blir det hem till läxböckerna igen...
O r k a r   i n t e! 

Hade förövrigt världens bästa födelsedag igår, så det gör inget om denna dag blir lite halvtråkig... Mina presenter kommer upp imorgon, heeeeelt underbaaart vad jag har fått, ska fota och sedan kommer de upp!

 Hörrni, nu måste jag spriiinga till dansen, Puss på er!♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback