13 ÅR IMORGON//ÖNSKNINGAR

Hej, Som jag har skrivit förrut så fyller jag ååår imorgon! 13 år, Tonåring!
           Här är lite önskningar som jag lovade att lägga upp:





Vit iphone 4



Bruna Primeboots





Juicy Couture mjukisdräkt



Denna snygga tröja från RL



Choklad Kit från The Body Shop



Hollister kläder




Gossip Girl, sesong 3 & 4




Datorfodral från MBMJ




Gråa korta Uggs




Längtar sååå mycket tills imorgon! Blir morgonfirning först och sedan vad vi ska göra under dagen är en överraskning, så vi får see. På kvällen blir det sedan mysig middag med släkt & kompisar!♥ Är så spänd inför imorgon (haha), kommer aldrig kunna sommna.... Nästa gång jag bloggar är jag tonåring btw, men det blir nog inte förräns på måndag, vill icke sitta framför datorn på min födelsedaag!

Sista inlägget som 12:åring; Godnatt på er världens bästa läsare!♥

Postat av: Lolliiizz<3

haha! Det nästan exakt samma som min! :D Förrutom iphone 5 istället för 4 och inte choklad på body shop ;)<3333



HAPPY BIRTHDAY SIS!!!<333333333

2012-01-29 @ 10:00:50
URL: http://lenzo.devote.se
Postat av: sofia

sv; Haha jaa det var jag! :) Kul att du såg mig :) dock var jag nog inte speciellt snygg då.. hehe osminkad och trött, men va sjutton liksom! ;) kram

2012-01-29 @ 13:31:44
URL: http://bbomans.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback