ME, MYSELF & I

SKULLE DU HELST

1. Pierca tungan eller läppen? - Inget av dom men om jag måste välja så tungan
2. Vara seriös eller oseriös?- Det beror på.... 
3. Dricka grön eller röd mjölk?- Grööön
4. Brinna upp eller drunkna? - Hemskt, men drunkna tror jag
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Vänner

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om någon nu? - Kanske det kanske
2. Har du skolkat? - Räknas att låtsas vara sjukare än man egentligen är, och stanna hemma?
3. Varmt eller kallt? - Vaaarmt
4. Soligt eller regn? - Soligt
5. Fanta eller cola? - Fanta!
6. Är du nyttig av dig? - Jaa, Ganska

OM MIG

1. Vad heter du? - Neah
2. Syskon? - En storasyster och en lillasyster
3. Vart bor du? - Stockholm, Östermalm
4. Hur många barn vill du ha? - Ganska många, kanske 3-4 
5. Vill du gifta dig? - Självklart!
6. Favorit tid på dagen? - Är helt olika från dag till dag
7. Humör just nu? - Glad, Skoltrött
8. Sugen på just nu? - Att åka utomlands

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon? - kindpuss!
2. Sjungit? - Sjunger nästan hela tiden, så jaa
3. Blivit kramad? - Yes!
4. Känt dig fånig? - Ja, engelskalektionen hehhe
 5. Saknat någon? Absolut, Min storasyster, Lovisa & Jassi!
6. Dansat galet? - Faktist inte
7. Klippt håret? - Noopee
8. Gråtit? - Nejdå, Bara skrattat!

GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Neej dåå
2. Har du en hund? Tyvärr, men m har lilla Nelly som vi får låna ganska ofta!
3. sover du helst ensam eller med någon? - med någon faktiskt
4. Tror du på spöken? - Ibland...
5. Är du mörkrädd? - Verkligen...
6. Vad vill du ha just nu? - En pojkvän♥

KÄRLEK

1. Är du singel nu? - Yes
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Ja, det tror jag
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu?- ja de är jag väll
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nepp!
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Inte riktigt, men lite kanske... 
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? ---
7. Har du varit på en blind-date? - Nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja absolut!
9. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Det är verkligen ingen kärlekslåt, men S-A-I-K-I

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? - Ja, Flera!
2. Är du ofta med dina vänner? - I princip varje dag!
3. Vad brukar ni hitta på? - Lite vad som helst, vääldigt blandat haha
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Jaapp
5. Vem vet mest om dig? - Lovisa♥

OM DIG

1. Hur lång är du? - Hatar min längd, är världens kortis... runt 156 cm :/
2. Är du nöjd med ditt rum? - Jaapp, vill säga när det inte är stökigt!
3. Villken är din riktiga hårfärg? - Den jag har nu, honungsblond

7. Har du någon sjukdom? - Nej
8. Är dina föräldrar skilda? - Nej!
9. Gillar du skolan? - Hatälskar den
10. Hur svarar du i telefonen? - Olika från vem det är, men typ Heeeeeej(hahha) eller jättestelt, typ hallå?

1. Vad åt du senast? - Kardemumma & Äpple muffins
2. Drack du senast? - Juice, imorse
3. Har du på fötterna? - Vita strumpor
4. Lyssnar du på just nu  -Tröjan du hatar med Norlie & KKV-
5. Gillar du mest hos dig själv? Att jag nästan alltid är glad och är positiv


Fick en fråga om att jag skulle berätta lite om mig själv eftersom jag inte har någon profil, så kommer göra lite sådanna här saker frammåt!  Ska även fixa en profil+
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback