A-L-L-A-H-J-Ä-R-T-A-N-S-D-A-G ♥







Börjar det här inlägget med att säga Glad Alla Hjärtans Dag till er alla söta läsare! Hoppas ni haft en mysig dag! Min dag har varit ganska vanlig; lektioner, hembakat fika efter lunchen och efter sista lektionen tog jag sälskap med Carro och två killkompisar en bit hem. Jag & söta Carro var sedan och köpte alla ♥-dag presenter till familjen, och var sedan hemma och bakade cupcakes!
Nu har jag kommit hem från dansen, ätit jättemysig middag med familjen och sitter nu och dricker Chailatte & lyssnar på Timbuktu!  Älskaa♥  

 

Avslutar med en liten hälsning till världens bästa storasyster som för första gången inte är hemma på denna dag.
                                           Glad alla hjärtans dag, Älskar dig mest av allt!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback