Då jag inte har bloggat: Helgen

 
                   



Heej, Grymma bloggaren här dåå! Eller inte... Men iallafall.

I lördags var jag och tränade och efter det var jag hemma en snabbis, och åkte sedan tilbaka till söder för att kolla på syrrans uppvisning! .
Efter det mötte jag upp bäästa Filippa som jag inte träffat på eeevigheter och två killkompisar på Tösse. Vi satt och fikade i typ två timmar med maasssaa skratt och prat. Gíck runt lite, åt middag hos Filippas farm, gick ut och joggade och satt och snackade i humlan.
Sedan gick vi hem till mig´och myste lite, fixade oss och sedan mötte vi upp Siggee för att åka till bion och kolla på Projekt X - Hemmafesten! Sjuuuk film haha! 
Gick en prommis hem till Filippisen, gjorde mackor&té och satt och pratade en stund innan jag sov över där, myysigaste.
Vaknade runt halv 10 då vi åt mysfrulle innan vi gick hem till moi där vi lyssnade på musik, planerade nästa helg, chillade och provade kläder haha.

Fika nr 2 den här helgen blev på Foam med Filippa, en killkompis och sedan Lollo som kom dit. Humlan gick vi till sen och hade sjukt kul, snackade och blev dyblöta i regnet haha!  Jag & Filippaa blev sedan utelåsta och gick hem till Sigge för lite myspys och sedan har eftermiddagen spenderats hemma i soffan. 

Lång inlägg jag veet, men... Har faktist ingen bortförklaring höhö  Puss på er, Mer update denna vecka!♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback