Stan Med Syrran & Pernilla

Hej, Idag efter lunchen gick jag ner på stan till ett cafe som heter Barossa och mötte upp Storasyrran & Hennes Kompis! Vi satt där ett litet tag och sedan gick vi till Hollister!´De andra shoppade lite men jag hade bara euro så kunde inte shoppa :( Ska iaf gå dit med Sabina & Mamma imorn och då blir det garanterat shopping ;) 

På hemmvägen köpte vi Youghurt-Glass och nu har vi precis kommit hem. Just nu håller jag på och gör i ordning mig, ska på middag hos en killkompis i klassen idag...  

Syrran glömde systemkameran på LS så tog inga fotton idag :( Blää, Kan heller inte ta kort på Torsdagens Hollister-Shopping eller nya höstjackan, Uggsen, Ray.Bansen eller NÅGONTING!!! Ahh, Blir såå irriterad, men får väll ta lite med digitala...!

 (Gammal bild)

Hoppas ni får en jättebra kväll, Nu ska jag gå och välja kläder!

Puss!♥


Postat av: Jasmine

gud vilken fin bild! profilbild

puss <333

2011-09-25 @ 11:57:48
URL: http://jassicat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback