IDOL+Chai-Te'+Glass= Bästa Måndagskvällen

Hej alla söta läsare, Just nu sitter jag framför Idol och äter bananglass & dricker Chai-Te'! Haha, Vissa är bara för roliga men vissa har faktist grymma röster! Favoriten ikväll var nog Molly & Roligast var GARANTERAT "Electro-Pop" - Killen! Fy F*n vad jag skrattade, haha, han visste inte enns var slutaudition låg...  ;)



Skönast i juryn är garanterat Alexander Bard, Säger verkligen vad han tycker!

Ha det bäst, Nu ska jag Kolla på Good Wife!

PS. Om ni undrar (var en läsare som undrade) varför jag aldig lägger ut Dagens Outfit & sånt längre är för att min storasyster tog med kameran till Lundsberg (Delad vårdnad, haha ;) ) så känns inyte lika roligt längre när bilderna inte blir så bra men ska försöka lägga ut morgondagens iaf!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback