M-Å-N-D-A-G

Hej, Nu har jag precis satt mig i soffan och pustat ut efter en timmes jobbigt & roligt EyE ToY-Spelande med Nora & Gilda! Gick och la mig så himla sent igår så ska alldeles strax gå och lägga mig, men tänkte bara upptaxera bloggen lite ;) Idag var det vanlig skoldag och sedan gick jag hem och åt lite mellis innan jag gick på dansen :) Förlåt för alla tråkiga bildlösa inlägg men tangentbordet har FORTFARANDE inte kommit så det blir bara BLOGGNING från Ipaden :( Så bilder från höstpromendaen, Outfits och bilder +videos från gårdagens (underbara) konsert kommer senare i veckan! Har även märkt att mina inlägg kommer upp antingen jättesent eller inte alls, så är såå irriterad på blogg.se... Aka, Nu blir det sängen för mig, men ha en mysig måndagskväll :) <3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback