Fredagsmys med nya Ipaden!

Hej alla underbara läsare! I torsdag kom Pappa hem med en överraskning, en present till hela familjen och det var en IPAD! Det är nämligen den som jag sitter nergosad i soffan med och dricker té och bloggar! Idag var det en helt vanlig skoldag, Gympa, Engelskaprov och lite som vanligt :) Efter skolan gick jag till sången, Lika roligt som vanligt och vi fick bl.a komma med förslag vad vi ska sjunga på uppvisningen! Sen på vägen hem var det lite shopping som jag visar er senare, och nu är det fredagsmys med nötter & kakor ;) Är förövrigt sååå ledsen för min hemska upptadering, men har inte haft någon dator alls men mitt nya tangentbord kommer lör-mån så då blir det BLOGGNING med massa roliga inlägg, outfits, videos och bilder! Nu ska jag återgå till Idol och mina goda snacks men ha en mysig kväll! Kramisar Neah<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback