Torsdag idag, FREDAG imorn!



Hej alla söta läsare!♥
Sitter nyduschad i rummet och lyssnar på Fade in to darkness & Dricker Té. Ska bli väldigt skönt med FREDAG imorn, tycker faktist inte (som jag brukar) att veckan har gått fort utan seeegt, så ska bli underbart med lite ledighet!

Imorn blir det vanlig skoldag, sång och sedan ska jag göra en väldigt rolig grej nämligen...JOBBA! Mammas jobb ska ha en stor fest på en båt och då ska jag gå runt och servera! Ska faktist bli väldigt kul, jag ska vara klädd i svart/vitt och ska på fest på en båt! Får också 500kr för jobbet... :D

Sedan tidigt på lördag morgon ska jag & familjen åka till Lundsberg (Värmland) och hälsa på min fina storasyster! Det är öppet hus, så vi ska kolla runt lite och M&P ska prata med lärarna och sånt. Vi ska även gå på resturang och övernatta på ett litet mysigt hotell! Kommer bli en mysig helg, och kommer hem någon gång under lördagen! 

Nu ska jag sätta på TV:n och fortsätta chatta med sötnosen Jassi! ♥

Kram på er, Och ha en mysig kväll :love: 





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback