WEDNESDAY



Hola!♥

 Idag var det en vanlig dag i skolan, vi fick även kolla på film & äta chips och ostbågar på rasten för att vi jobbat så hårt med roboten! Efter sista lektionen gick jag hem, bytte om och drack lite té innan jag och mamma gick ut och sprang vanliga rundan (halv mil) i skogen! Vart superskönt!

Eftersom det var min matdag idag så tog jag en snabb dusch och började sedan med maten! Det blev vit fiskfilé, ris/matvete & hollandeisås! Lyckat Lyckat, speciellt med en god chokladglass på slutet också! Nu har jag precis städat klart köket, och sitter nu i söffan och chattar med Sötaste Lollo!♥

Idag blir det förövrigt en tidig kväll, ska plugga lite franska men sedan blir det sängen!

Ha en fortsatt mysig onsdagskväll, Xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback