14 November, Ledig från Skolan :)

Nu är jag hemma efter en mysig dag på stan med Bea! Vi möttes vid humlan vid 11 och då började vi gå ner mot Stureplan. Vi gick in i lite olika äffärer och köpte varsin första julklapp! Sedan efter någon timme gick vi och lunchade på The Bagel Street Café där jag åt en jättegod räksallad :) Sedan fortsatte vi lite på stan och gick in i sturegallerian, där jag bla hittade två fina koftor från Dagmar och en sååå fin väska från Juicy Couture♥

Sedan var vi tvugna att gå hem, jag skulle äta lite innan dansen, så nu sitter jag framför en film och äter en banan och lite youghurt.



                           Min räksallad och bagel.

Har ni haft en bra dag? Min har varit superskön och mysig. Puss & Kram♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback