Svar på frågor om Träning m.m...


Hej, Har fått två frågor i ungefär samma kategori, som jag tänkte svara på nu:

Olivia: hej neah, vad är dina bästa tips för att hålla sig smal och iform? kram olivia

Hej Olivia! Jag försööker äta så nyttig som möjligt, men det blir ändå rätt mycket godsaker, haha. Dricker ej läsk & godis (förbud) och jag äter ganska normalt, gröt/youghurt till frukost, sallad och kött/fisk/kyckling till lunch och middag! Sedan tränar jag ju också, 2 danspass i veckan, springer en mil i veckan, och sedan ett badminton 1 gång i veckan. Mitt tips är kanske att kanske äta lite mindre sötsaker och röra på dig (guud vad jag låter fånig, hahah) Kram!

Elise:
Vad äter du innan & efter du springer?

Hej Elise! Det beror på eftersom jag springer 2 ggr i veckan, men på onsdagar äter jag en macka/flingor  innan och en frukt efter. På helgerna brukar jag springa på mornarna och då äter jag inget före, men äter omelett/gröt efter. Jag brukar vara väldigt seg & trött på onsdagar så det blir oftast något sött också ;)

Är inte så bra på sånna här frågor,hehe, men hoppas ni fick svar på era frågor!





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback