Hemma efter springtur :)





Kom precis ut ur duschen efter en skön springtur. Tog en annan runda idag, de blev mörkare mycket fortare än vad jag tänkt mig, så ville inte springa ensam i skogen när det var kolsvart! Var iallafall jätteskönt, och nu sitter jag ensam hemma och... surfar :)

Vet ni förresten... Det är bara 33 dagar kvar till LUCIA, 41 till JULAVSLUTNINGEN och 44 till JULAFTON! Wiie! :D Det känns faktist nästan som vinter nu; det blir mörkt runt halv 4, det är iskallt och de har börjat pynta lite smått iaffärerna och julkalendern har kommit ut i butik! Själv ÄLSKAR jag vintern & julen: All snö, Julen, Pepparkakor & Lussebullar, Paket (hihi) och bara mysiga dagar/kvällar...♥

Puss! :love:

PS. TACK för alla kommentarer jag fått på senaste tiden, både frågor och annat! Det gör mig jätteglad, och fortsätt gärna ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback