5 November 2011



GodMorgon På er!


Kom hem till stockholm igårkväll, och var hemma lite snabbt innan jag gick till Farmor! Där åt jag middag och sedan satte vi oss med massa sorbet framför en mysigfilm. Kom hem vid 12, och somnade som en stock innan jag vaknade 12 timmar senare! Åh, Vad skönt det var att sova! Nu har jag ätit en god frukost och sitter nu ensam hemma framför dataskärmen :) Skulle egentligen ut och såringa men...Var för trött, haha!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, men ikväll så ska jag och några kompisar hem till en killkompis och äta pizza+godis och kolla på skräckfilm :D  Innan dess kommer jag nog bara vara hemma lite, och kanske ringa en kompis!

Vet att detta blir ett jättetråkigt inlägg men ville bara skriva lite så ni vet att jag lever, har ju inte bloggat på en vecka... ;O

Nu ska jag gå och ta en lång dusch, men bloggar mer sen ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback