Mys på Rosendahl!

Nu har jag kommit hem från en fantastisk dag på Rosendahl!
Vi ställde cyklarna vid vattnet och gick sedan uppåt mot Rosendahl!
Vi Kom till Rosendahls Trädgård där vi kollade på alla blommor/träd och fotade! Gilda lekte vid någon lekplats medans vi satt på Uteserveringen, Åt glass och Pratade :)

Mammi behövde gå vid tre, men vi stannade kvar och åt lunch på en jättemysig uteservering! Jag tog en jättegod CesarSallad, Mhm! 
Ingen av oss ville lämna fina Rosendahl men när klockan började närma sig halv 5 så vi var tvugna att cykla hem...



Jag, Gilda och Mammi



Vi igen



Jag på Rosendahls Wärdshus



Penseér



Söta Gilda



Jag & Gildisen under ett äppelträd



Jättefin Mangnolia





Jaag



Lilla Jag igen



Wieee!



Jag & Gilda vid Lunchen! Hehe, råkade blunda!



Haha, Vi gjorde lite musik när vi blåste på flaskorna...




Nästan alla gästerna på resturangen hade alltid hunden med sig och då kom resturangen på detta! Att deras småttingar också skulle få äta en god lunch!

Jag hade en jättehärlig dag på Rosendahl med värdens finaste familj!

Kramisar :love:



 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback