THURSDAY ♥

Efter skolans slut var jag först lite med Carro,Jassi,Hermine,Vilma och Filippa och åt mellis! Sedan bestämde jag och Anna att gå hem till henne och repa  till dansuppvisningen imorn! Vi var med Vilmisen då och då fick hon också följa med! Vi skulle först cykla hem till mig och hämta scenkläderna ( vi ville pröva att dansa med dem)! På vägen köpte vi ett jättegott Pizza/vitlöks-Bröd på Ciaoo Ciaoo! Vi var ganska länge hos mig, Spelade piano,Gitarr,Flöjt och hade jättekul! Cyklade i raketfart hemm till Anna för att hinna träna så mycket som möjligt! Haha, blev inte så mycket dans, vi skrattade och rockade loss till Hard Rock Hallelujah...HAHAHA :D

Sen cyklade jag och Viiiilma hemmåt och vi pratade (överdriven) brittiska under cykelturen! Your little BOBBIE ;)
Åkte till G.I.H och hämtade mini på gymnastiken! Sen vet ni ju resten :)















Random Bild ;)




Lots Of Love :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback