BRUNCH 29 maj 2011

Nu har jag för ett tag sedan kommit hem från den mysiga Brunchen hos Gabbi!

Så här såg den roliga Brunchen ut:

I början blev det mycket kramar både till och från mina underbara & saknade kompisar och sedan satte vi oss i sofforna och pratade lite medans vi väntade på att alla skulle komma & så!

När alla hade anllänt åt vi "Brunchen" som bestog av: Äggröra, Stekta Bacon, Ostkaka,  Amerikanska pannkakor, Brownies, Cupcakes och Chokladdoppade jordgubbar! Åt, Spelade Charader och skrattade så vi fick kramp i magen. Jättekul :)

Efter den härliga maten var det tipsprommenad! Jag, Hanna & Gabbis syster Ammi var i ett lag och vi vann! Roligast var inte att vi vann utan under själva "prommenaden" var jättekul, skrattade ihjäl mig när vi skulle gissa om franska ostar! Haha :D 

Efter vinsten gick vi ut och hoppade studsmatta och körde dunken. Som vanligt blir jag alltid hittad först men kul var det iallafall! ;)

När vi hade lekt en bra stund blev det dags för Pinata! Man fick slå ett slag var och det var jätekul :D Ingen av oss tjejer slog så att goiset kom ut så tills sist kom Gabbis pappa Robbin och slog och vi kastade oss fram för att ta så mycket som vi kunde! :D

Efter godisfrosset var det dags för presentöppning på studsmattan! Haha, Godis/Godispappaers-KRIG hade vi också under öppningen!!

När brunchen var slut och det bara var Jag, Hermine, Gabbi & Daphne började det spöregna! Vi blev som galna och sprang ut och hoppade!! 
Jag, Daphne & Gabbi gick senare in och kollade på hennes presenter, pratade och hade det mysigt!
(Sedan cyklade jag hem för att packa upp!)

(Min mobil var urladdad så kunde inte ta med den men louise fottade men jag får inte tag på henne, så det blir tyvär inga bilder! :( )

Brunchen var jättelyckad och det var också verkligen kul att få träffa mina underbara vänner efter en lång vecka utan dom♥

Nu ska jag gå och äta middag men efter det kommer mer roliga inlägg! :D


Postat av: lollo<3

Bilder kommer snart swwetie!<3

2011-05-29 @ 19:01:16
URL: http://lenzo.blogg.se/
Postat av: SV; Neah

Perfekt älsk!<3



Åhhh, MISS U SOO MUTCH SWEETHEAT!!<3



Love N

2011-05-29 @ 19:23:39

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback