Lite Gott & Blandat

Sofie: Vad har du för planer inför sommaren? Kram!

Svar: Hej Sofie! Jag har ganska många och roliga planer inför sommaren 2011 så jag tänkte faktist göra ett inlägg om det när jag har kommit he från Italien igen! Där skulle det också vara roligt om ni tipsade lite om roliga saker att göra för har lite veckor här i Sverige där jag inte har nåt speciellt inbokat, så skulle vara kul med lite roliga tips! Låter det bra? Kram!♥

Tänkte även informera mina fina bloggläsare om vad som kommer hända när jag är i Italy! Det kommer tyvär (förlåt,förlåt) bli ÄNNU ett uppehåll från mig! Men som tur är har jag så söta och underbara vänner som ställer upp för mig och ska GÄSTBLOGGA!! Kul va? :D Jasmine, Caroline och Louise är de sötnosar som ska blogga härifrån! Jag kommer kanske att skicka lite sms vad dom ska skriva om men för det mesta får dom hitta på lite själva! Kanske deras vardag eller mode... Jag själv ingen aning så det blir en överraskning! ;) Morgonen den 29 Maj kommer jag hem igen och då blir det bloggning efter jag har sovit... Haha :)

Ha en mysig kväll!

Puss! :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback