Hello Studiedag, Hello Grönan :D

Ciaoo!♥

Idag har vi somsagt Sudiedag och det uttnyttjade jag med att sova riktigt länge!  Sov ill 10.30 och nu känner jag mig pigg och glad! :D

Jag kan börja inlägget om dagen med att jag är jätteglad och berätta en kul nyhet: JAG HAR FÅTT GULDKORT!! :D

Så jag tänkte premiär-andvända det i dag på GRÖNAN! Ungefär halva klassen ska dit och ha kul! Gröna Lund öppnar kl. 3 så jag kommer nog gå här ifrån vid 2 för att vara där tidigt och slippa kön när jag hämtar ut guldkortet!
 INSANE var ju tyvär stängd i lördags, men som tur e är den öppen idag! Wieee, Jag kommer åka den minst 10 gånger!
Nya Twister, TILT och Extreme är ju självklart också ett måste!
Tyvär kommer inte vädret att vara på topp... Mellan 12-18 kommer det att regna... Aja, det blir vell jeans och regnjacka då! Ett litet + är ju att JETLINE går mycket fortare när det regnar! :)

Hihi, Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, men jag bloggar mer om ett tag!

 Bild från påsklovet!

Puss & Kram :love:




Postat av: Rebecca

Svar: Hej, vet inte om byxorna finns kvar på My Closet men annars finns dem på NK och Nathalie Schuterman dam..

J BRAND jeansen är ganska dyra så vill inte riktigt skriva vad dem kostar men över 2000 kr. Kram Rebecca

2011-05-13 @ 13:51:46
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback