SOKOKO, 17 maj

Idag efter skolan var jag med Hermine, Gabbi, Sofia, Vilma och Daphne! Vi hade det jättekul och vi gjorde en egen tidning! SOKOKO!! ;) Medans vi Klippte, Klistrade och skrev så lyssnade vi även på lite musik och hade det jättekul!

Sedan gick vi hem i spöregnet så nu är jag alldeles dyblöt och iskall. Trevligt. Nu sitter jag alltså i soffan och tittar på TV med en kopp té för att försöka värma mig! Brrrr... Jag trodde att det skulle sluta regna och vara kallt och förbli vår men jag hade tydligen fel :(

Ha en fortsatt mysig tisdag!♥



Kramisar :love:

PS. Louise kommenterade mitt inlägg: "Present från Deisy's" och skrev att man faktist kunde köpa armbanden på NK och PK-Huset också! Visste inte det men ska såklart ändra det nu!


Postat av: Sofie

Tjaaaa :) Söt blogg!

Vad är dina planer inför sommaren? Kram

2011-05-17 @ 18:27:22
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback