Snö Blä Snö Blä

NEEEEEJ!!! Det kan inte vara sant, det FÅR inte vara sant! Jo, det är det..... DET SNÖAR!!!!!
Vaknade imorse av att Gilda ruskade mig och sa: Neah, vakna Det SNÖAR! Jag sprang upp mot fönstret, och jaa, det var sant :( Men herregud, SNÖ i Maj??!!  Nu börjar det snöa riktigt rejält också, sådanna här Kalle Anka Flingor!

Bli Uggs idag tror jag, inte vill man förstöra Conversen i det här ovädret!
Jag vill verkligen inte skriva det här men, jag tror att dunjackan också tyvär behöver komma fram, för det är riktigt kallt också!

 

Kommer det börja se ut så här igen? Nej Tack fraån min sida!

Idag har jag ingenting speciellt på schemat, tror att jag kommer vara med kompisar för det mesta!
Nu måste jag fortsätta att göra i ordning mig, Första lektionen är UTEGYMPA! Vi skulle spela fotboll på Gärdet men Undra hur det kommer att gå när det Snöar??!!

Lots Of Love :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback