RED by Marc Jacobs

Love this Marc Jacobs Outfit:




Är inte denna Outfit bara så fin! Stilren,Enkel och lite sådär vardagschic! Den glada färgen på blusen piggar upp och volangerna är väldigt söta och ger ett stort + på det hela! Själv är volanger något jag verkligen gillar så den här blusen föll mig verkligen i smaken! De lite ballong-liknande shortsen är också väldigt söta! Den beiga färgen tror jag kommer bli riktigt fint frammåt sommaren! Hela Outfiten matchas nog med ett par sandaler/ballerinor i olika färger! Om du t.ex ska gå bort på en lunch så blir ballerinor nog väldigt fint och om det är lite senare svarta! Sandalerna gör looken lite mer "sommrig" så de passar kanske när det är något varmare :) Smycken i guld tror jag också blir fint!

Vad tycker ni om Outfiten?

Vad skulle ni matcha den med?


Lots Of Love N :love:





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback