Present från Deisy's

När jag var hemma idag innan utveklingsamtalet kom Morfars & Beatrices vän Hedvig och ringde på och gav mig och pappa en varsin present! Vet inte vad pappa fick men de här jättefina ********* fick jag:



Whats inside??



En av sveriges bästa smyckesbutiker--- DEISY'S!



Paketet och det fina kortet!



Dessa 2 underbara armband!! Märket heter MONO men det säljs bara på Deisy's.



Armbanden symboliserar olika saker och detta blåa/turkosa symboliserar harmoni,vänskap och tillgivenhet♥



Det gråa armbandet symboliserar modernitet och nymodigheter♥



Mitt älskade HUMANITY-Armband och de underbara armbanden!!

Jag ska dock byta det gråa (Lite för litet och vill ha färgglad färg) till antingen ett ROSA, RÖTT eller ORANGET!

Visst var armbanden fiiina? ;)

 




Postat av: Anonym

Dom säljs på Nk o pk huset också!

2011-05-17 @ 13:17:04
Postat av: lollo

oj glömde skriva namn! ;)

2011-05-17 @ 17:50:28

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback