Nedräkningen till Italien börjar...

Good Morning Sunshines :D

Vårt plan kommér att gå från flygplatsen ungefär vid 5 så vi åker här ifrån vid tre någonting!
Innan det ska jag hinna med massor av grejer, ut och köpa det sista grejerna, gå till bibloteket & lämmna tillbaka 2 böcker... Så det var därför jag gick upp lite tidigare idag för att duscha & såklart hinna med alla saker som måste göras innan jag hoppar på planet till PISA!♥

Jag kommer (nog?) hinna att blogga mer än så här idag, Reseoutfit och lite sådant! Men efter jag har åkt, Ja då blir det GÄSTBLOGGNING av finaste Jassi, Carro & Lollo!



Haha, En morgontrött bloggare hälsar er Godmorgon! ;)

Nu måste jag hoppa in i duschen och tvätta håret, Ses om ett tag!

Puss! :love:

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback