Italy here i Come!!!

Hej Då alla underbara bloggläsare, Nu ska jag sätta mig i bilen och åka mot Flygplatsen, eller med andra ord ITALIEN :D

 Det ska bli jätteskönt att komma bort lite från sthlm och in i värdens vackraste Italien! Jättegott att få äta Pizza, Pasta & Glass varjedag också,haha! Värmen ska vi bara inte tala om, läste på SMHI att det är 30+... :love:
Det ska även bli en väldigt rolig upplevelse att se & gå upp i "Lutande Tornet I Pisa" och shoppa där!<3

Den 29 maj och fammåt kommer bloggen även att proppfyllas med massor av fina och härliga bilder från resan! :)

Kommer natuligtvis sakna Min älskade storasyster och mina söta kompisar.... Men Men, 7 dagar är ju inte en EVIGHET! ;)

Ha en härlig vecka frammöver så ses vi förmodligen när jag sitter på planet!







1000 Pussar & Kramar Neah :love:

PS. Bloggen kommer ju inte vara utan uptatering, får jag påminna er, GÄSTBLOGGNINGEN börjar ju faktist snart...♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback