ITALIEN!

Det var faktist en söt läsare vid namn LOVISA som gissade rätt på vart jag ska åka på lördag...

Hon gissade:

Spanien

Frankrike

Italien!  Det är alltså rätt svar! :D

På¨Fredag ska jag, Mamma, Pappa och lillasyster Gilda åka till Italien i en vecka! Wiihoo :D
Först ska vi åka till PISA, kolla på lutande tornet och shoppa! Vi bor på hotell över natten och sedan dagen efter på förmiddagen så hyr vi bil och åker vidare till vårt HUS! Det ligger nära Toscana vid en idyllisk by som heter Bolsena ;) Det ska bli helt underbart! På dagarna ska vi bada i vår stora pool, sola, äta god italiensk mat och glass (hihi), gå på marknad och bara ha det allmänt skönt och mysigt med familjen! ;) 

Har miljoooner foton därifrån, Är där i en månad varje år och så ska vi också dubbla det 12 gånger... Det blir alltså väldigt mycken men jag lägger lite av de senaste bilderna från förra sommaren 2010!

Blääää! Jag skrev så och skulle sedan gå över till mammas och pappas stora dator och ladda upp bilderna därifrån till facebook. Nu funkar inte det och jag blir galen för har suttit i 10 minuter och laddat upp och laddat upp och laddat upp men utan resultat!! Går heller inte att blogga därifrån (?)!

Hittade iallafall en bild från Italien i Sommras på min bedårande lilla fina syster :love:



Kramisar Neah!♥



Postat av: Alessandra

Gud vilken sööööt lillasyster du har! Naaaaw!



Kram!

2011-05-18 @ 06:40:17
Postat av: Maja

Åh vad härligt!

2011-05-18 @ 06:57:32
URL: http://mcaria.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback