Hemma efter en dag på stan

Hello :D

Nu är jag hemma från stan och sitter och äter lunch på balkongen!
Gick först till Deisy's och bytte armbandet. Hade siktat in mig på ett rosa eller rött men det var tydligen andra som också hade gjort det så det fanns inga kvar :( Kvar fanns Grön, Orange, Mörkgrön och lite andra mörka färger. Valet stog mellan det lite mörk-oranga eller det lime/ljusgröna och tillslut blev det ändå det gröna för det var mycket sommrigare :D
Gick glad därifrån med armbanden på armen till Bibbloteket där jag lämmnade in 2 böcker, Klass 7B och sedan fikade jag och åt fransk chokladkaka ;)

 
           -MONO armbandet, Fast det är mycket ljusare/grönare i verkligheten!



                                         -Den gooda chokladtårtan!


Puss!
:love:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback