Gröna Lund here I come!!!

GodMorgon! Jag har precis vaknat och ligger i sängen med datorn iknät och softar lite!
Idag ska jag göra värdens roligaste grej, nämlige.....

GÅ PÅ GRÖNA LUND!!!

Wiiieeee! :D Första gången för i år och det ska bli sjukt kul! Går dit med Vilma, och två killkompisar i klassen! Själv har jag åkt ALLT på Grönan och det har den ena killkompisen också men den andra och vilma har inte gjort det så nu idag ska vi tvinga upp dom i TILT och INSANE,haha! Vi ska mötas där när dom öppnar och kommer hem runt 5 kanske! Jag vill aldrig gå därifrån så det blir nog på eftermiddaqgen jag kommer hem igen! Somsagt kommer det inte bli någon upptatering under dagen, men ingen av mina fina läsare är nog inte hemma när det är sådant här finfint väder ute! ;)



Nu ska jag gå och äta frukost och sen göra i ordning mig!<3



Lots Of L:love:ve


Postat av: amanda

Hej, oj ja det vart så länge sedan jag gjorde detta men kikade på det och på "startsidan" alltså första sidan du kommer till när du precis loggat in där trycker du på inställningar.



Efter det fyller du i ditt mobil nr på rad fyra. ( glöm inta att ta bort Första nollan i mobil nr och lägga till 46 ist.)



Sen kan du även fylla i resten av de uppgifter som står på sidan . .



Sen trycker du spara inställningar!



Jag tror du kommer få ett meddelande till din mobil annars kan du bara försöka testa med att göra ett inlägg genom att skicka en bild.. eller text från telefonen till nr 0730-121163



Lyckatill :)

2011-05-07 @ 10:13:58
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback