Min Onsdag

Hej!

Idag hade vi NO,Matte,Data och SV. Hela Skoldagen var vanlig förrutom att på lunchrasten var Jag,Hermine,Carro&Jassi i bandysalen! ´Det var jättekul! Vi skrattade som galningar! :D
Hela salen var kolsvart så man såg absolut ingenting och så lekte vi kull!
Haha, Jag låg på golvet och då kom jassi springande och snubblade på mitt huvud! Sen råkade Carro sparka mig på näsan och så gjorde Hermine illa tummen och Carro gjorde illa foten... Alla gjorde illa sig men det var såklart jättekul iallafallk! Efter när skolan hade slutat var Jag,Carro,Jassi & Hermine kvar och gjorde läxor!
Jag & Carro gjorde vår PP-presentation som vi ska göra imorn och dom andra gjorde geografi!

Från Läxläsningen:


Jag<3



Söta Jassi<3



Jag igen<3

Sedan skyndade jag mig hem och satte mig vid datorn och jobbade på PP'n. När jag satt där berättade mamma för mig att vi skulle gå på resturang idag, när pappa kom hem! Vi skulle gå på en restureang som hette Moldau som hade stockholms bästa wienerschnitzel! Vi åkte tunnelbana till söder där resturangen låg
 och så. Jag tog en jättegod KycklingSchnitzel och till efterätt Apfelstrudel♥ Sedan åkte vi tunnelbanan hem och nu sitter jag här och jobbar på PP-presentationen och bloggar! 

 

Pluggar in texten som sötaste Carro hjälpte mig att skriva ut och sedan tillochmed gå hem till mig och läämna den fast jag inte var hemma! Tack så mycket snällaste och gulligaste Carro! Utan dig hade jag fått lägga mig kl.12 inatt,haha! Saknar dig jättemycket sötis<333
Jo förresten, gå in på hennes jättebra blogg
HÄÄÄÄR!! Cheka också in tävlingen där och var med och tävla!!

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback