Tisdag= Plugg :(

HejHej!
 
Förlåt för att jag inte har bloggat på morgonen eller kvällen! Det var så att i morse försov jag mig till 07.15! Alltså hade jag bara 20 minuter på mig att klä på mig,Packa,Äta,Borsta håret,Tänderna .o.s.v. Hann knappast äta frukost, och fick springa allt vad jag kunde till skolan! Jag kom 8 min försent, men som tur var fick jag inte kvarsittning! Puuh! Körde basket på gympan, vilket var jättekul!! Vi vann ALLA matcher och vårt lag hette "Bloddropparna"!! Hahah, helt sjukt! Sedan var det musik och sen rullade skoldan på som vanligt, förrutom att Jassi hade sin PP-Presentation om Michael Jackson som var superbra!

Slutade, gick direkt hem och pluggade geografi, cyklade till pianot och sen följde jag med Mammi och handlade!
Efter jag kommit hem satte jag mig direkt vid datorn och pluggade till min PP-Presentation! Har nu för ett litet tag sedan ätit middag som bestog av en underbar grekisk sallad!
Så därför jag inte bloggat under kvällen var för att jag har varit upptagen med läxor!

Nu måste jag (tyvär) fortsätta...

Ha det bra alla underbara<333




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback