Måndag!

Heej♥
Idag var det en ganska vanlig dag i skolan. Körde "busungar" på gympan som var jättekul! Efter det, Stavningsprov i SV som gick bra och sedan Davids,Louises,Filippas och Daphnes PP-presentationer som var väldigt bra och intressanta! Åt mellis som bestådde av en Päronsplitt, och sen gick jag,Jassi,Louise,Hermine och Filippa till filmverkstan! Åhh, så kul det var!! Vi fick det färdiga manuset, där det står repliker, scener,mm. Vi läste igenom det, repeterade lite och sen FILMADE VI! Scen 1 & 2!  I filmen skulle Nicole (jag) äta en fryst köttbulle! BLÄ! Och eftersom vi filmade flera gånger var jag tvungen att äta hela 3 st! Så himla äckligt! Måde ganska illa efter det... 
När filmverkstaden var slut gick Jag,Jassi,Louise och lillasyrran och köpte glass♥ Magnum för alla! Gick också  med Louise tilsammans hem med varsin god glass i handen, medans vi pratade om "gamla minnen" vi har upplevt tilsammans! Skrattade jättemycket, för vi 2 har haft så kul tilsammans!!
Kopm hem, bytte snabbt om och skyndade mig till dansen! Vi lärde oss många nya steg till båda danserna och pratade mer om scenkläderna till vårshowen i maj!
Jaa, kom hem, åt middag,duschade och nu sitter jag här i soffan och bloggar!

   BLÄ!

Nu MÅSTE jag sluta, för att plugga! Jag vet, supertråkigt, men har ju prov! Det är sånt onödigt tjafs men något som endå måste göras! Byter ut datorn mot Geografi-Boken, toppen... 

Puss!♥


Postat av: lolla

oooohh gulliiis!!<333

2011-03-29 @ 07:04:21
URL: http://lenzo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback