TORSDAG!

Hej! Nu är jag hemma efter en sista dagen innan skolavslutningen!


Ï början av skoldagen var det städning av klqassrummet som gällde, damsugning och avtorkning. Efter städningen gick vi till genrepet i OscarsKyrkan där vi sjöng tills det blev lunch. I slutet av skoldagen fick vi av vår lärare ett packet Juicy Fruit (tuggumin) om man svarade rätt på en fråga! Alla stoppade typ in alla tuggumina i munnen samtidigt (11 st) och det var jättekul,haha, för alla pratade som bebisar och läspade ;)

Efter skoldagens slut var jag med Hermine, Daphne & Carro. Under de flesta av tiden gjorde vi en jätterolig grej  som tyvär inte får nämmnas på bloggen men vi skrattade iaf jättemycket :D

Sedan gick Jag, Carro & Hermine till fältan! Vi gick först in till KICKS och provade massor av olika läppglans & läppstift! Vi målade lila,röda,vita och knallrosa läppar så vi såg ut som galningar,haha :D

Efter det roliga besöket hos KICKS gick vi till djuraffären för att köpa äckliga (sorry carro) syrsor för att ha till mat till Carros nya lilla ödla Zippen ;) 

Jag gick hem och åt lite mellis innan jag satte mig vid datorn, där jag sitter nu,hehe!






Hehe, Lite suddiga bilder...


Nu ska jag sticka till Badminton-Avslutningen! Det ska bli jättekul, man får läsk/glassi slutet också!

Efter sticker jag direkt till middagen (duschar en snabbis där) så det blir ingen upptadering under kvällen!

Kramisar ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback