Onsdag+Eriksdalsbadet

Hej, Nu är jag hemma efter en rolig dag:

Hela skoldagen idag har klassen varit på Eriksdalsbadet! Först hade vi träning med de 4 simmsätten 400 m och tillsist stafett, Tjejerna mot Killarna! Vi vann inte men ändå superkul! Efter den jobbiga träningen blev det äntligen dags för fri lek! Vi åkte vattenruscbana, lekte tjuv & polis, skrattade och duschade i iskallt vatten! Ett tag satt 22 stycken i bubbelpoolen, trångt men kul!

Efter badet åt vi pastasallad på gräset i solen innan tunnelbanan hem.
När vi kom tillbaka till skolan fick vi sluta direkt, kl. 13.00, såå skönt! Jag var då med Jassi & Carro, vi fotade lite och så. Efter ett litet tag gick dom och då var jag med Lollo, Fiffi, Vilma, Anna, Sigge & Erik! Vi körde Charader och hade det jättekul! :D

Jag, Sigge & Lollo gick tillsammans hem och Jag o Lollo tittade på studenterna! Haha, Vi vinkade åt dem och då blev dom jätteglada och skrattade!! Vi sjöng med  i låtarna och skrattade :D





Söta Carro & Jassi<3


Puss & Kram ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback