PICKNIK!

Varje år under början av sommaren har vår familj en stor picknik för vänner & kompisar! DEn brukar vara på djurgården vid vattnet, vid Jenny Lind Statyn och vi grillar, leker och har det mysigt!
Idag skulle pickniken vara, men eftersom det regnar så ska vi vara här hemma istället! Inte lika kul, tycker jag, man får ju inte grilla och så men det kommer ändå att bli kul & mysigt :D Mina bästasar Lovisa (Britney Spears) & Alicia kommer och vi kommer som vanligt ha såå kul!

I år skulle vi även ha en PINATA så nu får vi se var vi ska hänga upp den här hemma,haha....
Det är den lilla andledningen varför det kommer att bli snålt med uppdatering under kvällen men kanske ska jag & tjejerna göra en videoblogg men jag måste kolla med dom först!! ;)

Nu måste jag välja kläder och duka, men kvällen i text & bilder kommer senare ikväll eller imorgon :D



Kram på er! :love:

Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om Harry Potter? Kommer du kanske se Harry Potter and the Deathly Hallows Del 2 på bio? :)

Postat av: Neah, SV:

FATIMA: Jag älskar Harry Potter! Typ hela min familj gör det! Pappa & Min storasyster har läst alla böcker och vi har både dom & filmerna hemma!

fAKTIST HAR VI LEGO, OCH lite andra grejer i HP också,haha!



Jag, Pappa & Storasyrran ska ABSOLUT ABSOLUT ABSOLUUT gå och se del 2 på bio! Inget snack om saken!



Var det någon speciell andledning varför du fråga detta? ¨



Kram!

2011-06-18 @ 10:12:43
URL: http://neahalessandra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback