Mina 4 Drömväskor!



1. Denna  Underbara & Snygga BALENCIAGA MOTORCYCLEBAG!♥
När det kommer till Balenciagaväskor, så är det ju så om´jag någonsin skulle få en skulle jag vilja ha en som går att matcha till allt och alltid är trendigt. Tex om en vår det är jättepopulärt & Trendigt  att ha en orange (?exempel?) och man skulle köpa en och sedan på höse skulle det vara trendigt med marinblåa! Svart kommer alltid att vara trendigt så därför får det bli i svart ;)






2. Otroliga LOUIS VUITTON SPEEDY♥

Så galet snygg, klassiska LV mönstret är som vanligt underbart och modellen är snyg & smart och det kan förvaras mycket där!  Även denna väska kommer att vara på topplistad för evigt! LOVE IT!


 

3.  CHANEL 2.55 CLASSIC!♥

Perfekt med andra ord. Denna helt underbara väska från Chanel är så fantastisk! Om jag fick denna väska, jag lovar, jag skulle bära den hela tiden! Inte kanske i skolan, men på middagar, fest, ute på shoppingrunda i stan, utomlands... Här blir det precis som Balenciagan, Svart. Är trendigt & Chict och kommer alltid att vara.












4.
 Den här grymt snygga MULBERRY ALEXA BAG!
     Snygg & Rymmlig, jättebra att ha till skolan, Jättebra att ha till ALLT helt enkelt! 
     Det underbara flätade "handtaget" är så snyggt, jag själv skulle nog andvända axelbandet mest men ändå, det lixom passar så bra i stilen. Stog mellan den här och en BAYSWATER i samma färg, men valde att visa just denna!



+Den finns en till, som nog ligger etta och är helt obeskrivligt underbar med den gör jag ett eget litet inlägg om... Letråden är att den är känd värden över och att den börjar på H och slutar på N....!!!

+ Det här var absolut inte alla, det finns mer hos tex Christian Louboutin, Céline, Marc Jacobs, Prada och mer hos LV & Balenciga :)


Postat av: Lollisen<333

Jag skulle helst vilja ha Chanel<3

2011-06-17 @ 08:52:09
URL: http://lenzo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback