Michaelas Student, 1 Juni 2011

Först när vi kom fram så blev det kramkalas, jättemånga från släkten var där och det var väldigt längesen jag träffade de!
Sen åt vi buffé i solen och jag lekte med mina små sysslingar Wille & Karolina<3

Efter maten körde jag och kusinerna nogger och basket innan Lena dukade upp värdens godaste Jordgubbstårta!
Efter ett tag ´skulle Michan iväg någon stans men alla stannade kvar!

När det blev lite senare sattes musiken på och vi dansade! Hihi, Var jättekul!!



Lite av släkten



Gilda<3

Hannis, Michan & Cindy



Michaela<3



Mamma & Marie



Hannis<3



Fina blommor



Mmmmm, Jordgubbstårta!



 Michan som tog Studenten!!



Hanna-Sara<3



Hennes studentmössa!





Hihi, Lilla jag i Studentmössan!



GRATTIS!!

Sedan när vi kom hem vid 2-Tiden var det bara att borsta tänderana och dö i sängen!

Kramisar :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback