ITALIEN, DAG 3

Hej, När vi vaknade (första morgonen i huset) gick jag först upp och tog ett morgondopp i poolen :) Efter det gjorde jag i ordning fruktsallad och satte mig i solen för att äta lite frukost och läsa ;) I solstolen satt jag kvar nästan hela dagen med min kära bok ,haha, men ungefär var femtonde minut badade jag, för att det blev alldeles  för varmt! I ungefär 2 minuter började ett ljummet sommarregn falla men det försvann lika fort som det kom och då genast blev det skinande sol igen :D




Hihi, Min frukost!



Jag vid poolen :)




Gildisen vid poolen, precis när det började regna!





Skinande solen och lite av utsikten av sjön

Hehe, Hade inte så många bilder från den här dagen, vi slappade mest och ingen av oss kände oss på riktigt "foto-humör" s det blev inte så många bilder... ♥

Puss & Kram :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback