ITALIEN, DAG 1

När vi kom ut ur planet vid halv 9 på kvällen bemöttes vi av en underbar värme! Det var 20+!
När vi hade hämtat vårt bagage åkte vi någon buss till Biluthyrningen. Där hyrde vi bil som vi sedan körde till hotellet, "Borgo Largo". När vi hade lämmnat väskorna på hotellet och bytt om gick vi ut på en liten promenad i PISA. Jag & Gilda köpte första "Italienska Glassen" och vi gick runt lite. Sedan gick vi till Lutande Tornet I Pisa,vi gjorde det även på dagen men mamma & pappa ville se tornet när det var mörkt. Så vi gick alltså dit, med glassen i hand och tittade upp på tornet. Var en fantastisk känsla att vara där när det inte var så många folk och när tornet var upplyst!

 

Gatan som vi bodde på



Vi står och väljer glass




Gilda



Jag, Syrran & Lutande Tornet





Kort framför Tornet



Det lutade verkligen jättemycket, och på den här bilden ser man det tydligt!!




Inzoomad bild med kolsvarta himmlen i bakrunden




Hehe, Litte suddig bild på mig och min sötnos!

 
Godnatt!

Bara så att ni vet, har jag faktist mer bilder från kortaste dagen på resan (Dag 1) men jag lägger inte ut dom nu! Förlåt för att ITALIEN-INLÄGGEN har fått vänta så, sladden var ju försvunnen men nu är den återfunnen så Dag 2,3,4,5,6,7 & 8 kommer snart! HÅLL UT!

Puss!
:love:


Postat av: Cecilia

Fina Bilder!

2011-06-03 @ 17:39:58

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback