Förlåt för bloggtorka, Men sluta inte läsa bloggen!

Hej alla underbara!
Verkligen Fölååt för att jag inte har bloggat, blir bara sämre och sämre på att hålla upp statistiken! Under resten av sommaren har jag bestämt detta: Säger redan nu att uppdateringen INTE kommer vara som vanligt, bloggar inte 5-6 gånger om dagen som förut utan slänger in ett litet inlägg då och då, när något händer eller jag reser till Italien eller nått! Vet att detta låter tråkigt men skriver så helt enkelt så jag inte säger att jag kommer blogga vanlugt och så mär jag ändå inte har tid! Men snälla snälla SNÄÄÄLLA sluta inte att läsa min blogg! Den kommer bli mycket roligare under hösten där bla et kommer upp tävlingar och annat kul!

Hoppas att ni har ett fantastiskt sommarlov, med bättre väder en jag! (Spöregnar & Blåser konstant!)
Puss på er finisar! :love:

Postat av: O

Det är ändå ingen som kommer läsa den

2011-08-17 @ 19:22:44

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback