Bloggning?!

Jag vet inte om jag kommer blogga från Vemdalen!?!

Det finns tre andledningar varför jag kanske inte kommer att blogga:

1. Först och främst: Jag har inte med mig datorn, men om jag skulle blogga skulle det vara mobilblogg! (och därför inga bilder :( )
2. Det kanske inte finns något internet på mobilen. 
3. Jag vet inte om jag kommer att hinna! På morgonen hinner jag inte för vi ger oss ut i backen ganska tidigt för att hinna åka mycket!
 Efter att vi har kommer hem från backen badar vi alltid bastu, men sen efter duschen och innan maten kanske jag hinner blogga!? Jag är absolut inte säker och jag lovar inget! ♥ :) Men vi får se! (om inte: Alla underbara läsare: Ha ett fantastiskt och roligt sportlov, och jag hoppas att ni har det BÄST! :D )
 
Om jag iaf inte hinner så berättar jag allt med bilder och så när jag kommer hem igen!

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp så tidigt imorn ju! <3 ;)


Godnatt♥

Kramisar♥






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback