Svar på Frågestuden del 2

Julia

Hej! Mina frågor:
Favorit

-djur
-färg
-märke
-godis
-mat
-land eller stad
-blogg
-film
-tv-program

Kram Julia

Djur: Hund/Tiger
Färg: Korall, Turcos & Rosa
Märke: Missoni, Juicy Couture, A&F, Marc Jacobs... Har ganska många ;)
Godis: Är en riktig godisgris, och gillar nästan allt haha. Men favoriterna är nog segisar, surisar &  choklad.
Mat: Tacos, Thai Mat, Ceasarsallad, Hemgjorda Pannkakor...
Land/Stad: Frankrike/Italien och Paris/London (De jag har varit i)
Blogg: Läser väldigt många så det kommer i eget inlägg :)
Film: Hangover 1&2, En shoppahollics bekännelser, Mission Impossible
Tv-Program: Desperate Houswifes, One Tree Hill, Top Model, Wipeout

har du något husdjur? Nej det har jag inte :(

vilka bloggar följer du? Svarar i eget inlägg,är så många!

Går du på någon typ aktivitet på fritiden? Ja, 2 gånger dans, Badminton & Sång.

Kramm ;-)



Lova

Kan inte du sjunga i en videoblogg? Joo, Det kan jag väll... Haha, Om jag vågar ;)

Favorit sångerska? 2 av dom är Rihanna & Adele

Favorit sångare? 2 av dom är Bruno Mars & Avicii Rappare: EMINEM

Favorit band? Black eyed Peas skulle jag tro!

Stella

vilken är din högsta dröm just nu?

kolla gärna in min blogg!

//Stella

Min högsta dröm just nu skulle nog vara att träffa Justin Bieber, Bruno Mars eller Eminem! Att åka till NY eller Maldiverna med familj & massa vänner lääänge skulle också vara underbart!
Resten av svaren kommer i videoblogg såfort jag hittat min kamera, hehe.

                                                          ♥ ♥ ♥











Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback