Plugg & Pepparkakor

Study-stuff_large

Nu sitter jag med Chai Té och kardemummapepparkakor och pluggar. Datorn är så mycket roligareså jag tog en paus för en liten update :) Imorgon är det konsert på sången, ska bli roligt men är samtidigt lite nervös för hur mina solon kommer gå... Jag & Jassi går sedan tillsamans därifrån till minijulen och är där och har det mysigt & byter julklappar med alla kompisar.

Sen är det faktist så att jag har fått ett litet jobb som servitris igen, en av mammas kompisar skka ha glöggmiddag så jag går dit själv under kvällen och serverar :) Missar tyvär IDOL-Finalen men får pengar, så jättefarligt är det inte haha!

På lördag är det  också lillasystern födelsedag! Jag ska köpa den sista presenten imorn, och har fått i uppdrag att göra tårtan! Det blir med nutella, choklad & grädde...

Nu ska jag hämta lite mer pepparkakor och fortsätta med Geografin, Puss!♥

6981_large

Postat av: Rebecca

Hej, jag tycker antingen marinblå, grå, vit eller rosa :)

Kram Rebecca

2011-12-08 @ 21:13:58
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback