6 December

 


                    Lite egopics från skolan på mig & sötaste!

Hej, Har precis ätit god middag och chillar med musik i öronen. Idag efter skolan gick jag, Jassi & Carro till Espresso House och fikade! Var supermysigt, alla tog varsin stor Chai Latte och vi hade det askul och skrattade det mesta av tiden :)

Sedan var det dans, körde afrikanskt som uppvärming igen vilken var lika kul & jobbigt som förra gången, haha. Vi dansade bara till julmusik, gjorde renhopp och åt pepparkakor i slutet. Julkänsla!

Ikväll ska jag plugga lite innan DH och typ fixa rummet & lite sånt trååk. Är SKITRÄDD, vi ska nämligen ta spruta imorn och är så nervös så det finns inte. Förrutom ormar & mördare finns det INGET jag hatar mer än sprutor, värsta som finns. Vi får se om jag svimmar, haha!

Ha en myyys kväll alla fina läsare, Och missa inte DH, sååå spännande! ;)

Kramisar!♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback