Värdens Bästa Dag♥

Ahh, Idag kom Lollo, Gabbi, Carro, Anna, Hedda, Sofia & Daphne och hälsade på!! Gud så glad jag blev, kramade ihjäl mina underbara kompisar, jasg hade ju saknat dem såå ;) Vi gick till fältan och köpte glass & jordgubbar där vi även mötte upp älskade Hermine och så blev det kramkalas igen! Efter ett tag gick Lollo & Gabbi men vi andra gick till humlan och köpte muffins, godis och mellanmål som vi sedan åt! Jag, Vilma, Hermine & Carro lekte  i Humlan och hade jättekul, fattar inte hur jag ska klara mig utan att träffa dom imorn..
Helt underbar dag, Så härlig, och som toppen över it blev det tacos till middag... Kan det bli bättre?

Saknar er redan Underbara, Söta, Fina, Snälla, Snygga, Roliga & Coola Vänner♥ Love you Forever!♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback