Dagens Underbara Shopping!

Först mötte jag upp Lolli på Stureplan och där kollade vi på Zara ( Hittade en supersnygg pälsväst jag ska köpa imorn!) och My Closet! Favoriten där var en fantastisk Juicy Couture väska i brunt och rosa! Sedan gick vi till Nathalie Schuterman där vi provade & provade och tillslut köpte jag en underbar blus från Simonetta! Älskar den!



Sååå Fin!



ÄLSKAR mönstret, kan matchas med både silver & guld, denim och päls...



Köpte den på Sjutti på Schuttis (hihi), 1495 kr  439 kr på rean! Jätteglad ;)

Efter Schuterman gick vi in på Louis Vuitton, mest för att suktas och bara kolla men sedan så började vi prata med en tjej som jobbade där och det slutade med att vi gick därifrån med varsin helt underbar LOUI VUITTON SCARF!!! Ahhhh, Den är sååå snygg!♥
 Jag köpte i svart & Lollo i brunt likadan och jag är såå nöjd! Vi kunde inte sluta le när vi gick därifrån med den bruna dinglande påsen på armen! ;)

 

Snygga påsen, Kvittot och lådan som inehåller min...



Underbara scarf!! Visst är den underbar? Man kan ha det som scarf, på väskan, runt handleden, i håret...! I LOVE IT!



Detaljer





Det dö snygga LV- Mönstret!


Efter Shoppingen hos LV gick vi en sväng till Marc by MJ där jag ska köpa en väska nästa vecka och sedan till Gallerian där vi tog varsin god YougurtGlass!
Tog sedan trötta bussen hem och jag åt årets första kräftor till middag!

Hade en toppendag med värdens bästa bästis! Älskar dig syster <3

Kram


Postat av: Rebecca

Åhh så fina saker, har kollat på den blusen men köpte den inte, hihi =)

Och underbar Louis vuitton sjal, hur mycket kostar den? Kram Rebecca

2011-08-30 @ 16:17:49
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback